הגעתון 26, נהריה

השתלת שיניים ביום אחד

שיטת השתלה מהפכנית ופופלארית שהעניקה למאות אלפי מטופלים שיפור מידי באיכות החיים

נמאס לכם להרכיב שיניים תותבות שנוטות לזוז ממקומן?
סובלים מאובדן שיניים או אובדן עצם? יש לכם קושי בלעיסה?

ד"ר רוזן יוכל להעניק לכם מערכת שלמה ויציבה של שיניים חדשות ויפות בכל הפה, ביום אחד בלבד, כך שתוכלו לחזור במהירות לשגרה עם תפקוד מלא.
שיטת ההשתלה החדשנית All on 4 מאפשרת פעולה כירורגית מינימלית, ללא צורך בהשתלת עצם או הרמת סינוס גם במקרים של מחסור קיצוני בעצם וכתוצאה מכך גם פחות כאבים.
השיניים החדשות יותאמו בצורה מושלמת בין הלסת העליונה לתחתונה כך שתרגישו נוח ותקבלו 95% מכוח לעיסה של שיניים טבעיות, תוכלו לחזור לאכול את כל סוגי המזון שאתם אוהבים.
תכנון ועיצוב מוקפד של השיניים מבטיחים מראה אסתטי וטבעי – כך שתוכלו לקבל את החיוך שלכם מחדש!

מה זה השתלת שיניים אול און 4? (All-On-4)

שיטה חדשנית של שיקום הלסת הנתמכת בשתלים המותקנים עוד באותו היום.

  • מערכת שיניים שלמה המבוססת על 4 שתלים בלבד – שני שתלים קדמיים ושני שתלים אחוריים המוחדרים עד לזווית של 45 מעלות. הודות לכך, אין צורך בהשתלת עצם עבור מרבית המטופלים- גם עבור אנשים הסובלים מאבדן עצם חמור ושלא נמצאו כשירים להשתלת שיניים בעבר.
  • תפקוד מיידי (גשר זמני קבוע) למטופלים שהעמסה מידית מתאימה להם – תבוצע בדיקת התאמה מקדימה של איכות וצפיפות העצם.
  • הליך ללא שתל – הימנעות מהליך כירורגי הקיים בהשתלה רגילה ומהצורך בהשתלת עצם עקב זווית הטיית השתלים האחוריים וניצול העצם הקיימת, כתוצאה מכך זמן ההחלמה מהיר יותר מהשתלה רגילה.
    – במידת הצורך יותקנו 6 או 8 שתלים בכדי להבטיח אחיזה מרבית בקשתות השיניים
    – יש כמה שיטות להשתלה מהירה כאשר הראשון והמבוקש ביותר הוא All-on-4® המבוסס על שתלים של           החברה השוודית "נובל ביוקר" Nobel Biocare™

שני שתלים קדמיים ואחוריים המוחדרים עד לזווית של 45 מעלות

למה 98% מהמטופלים בעולם שעברו השתלה ביום אחד ממליצים על השיטה?

  • שיפור מיידי באיכות החיים – הטיפול מאפשר לחזור עוד באותו היום לשגרה, להנות מתפקוד מלא ואפשרות לאכול מה שתרצה ללא דאגה.
  •  מחיר – שיטה זו מאפשרת חסכון משמעותי בעלויות בהשוואה להשתלה רגילה בגלל כמות הטיפולים הכירורגיים המינימאליים
  •  מניעת אבדן עצם – בכדי לשמר את הנפח והצפיפות של עצם הלסת, השיניים שלכם צריכות לייצר לחץ תמידי הנגרם מנגיסה ולעיסה. כשחסרות שיניים נוצר אבדן הדרגתי של נפח העצם ותוך שנה אחת בלבד מעקירת או נפילת השן, 25% מהעצם הנותר מסביב לשן ייעלם.
    תהליך של "ספיגת עצם" יגרום לשליש התחתון של הפנים "לצנוח" כלפי פנים ויוביל לשקיעת הלסת ולהיווצרות קמטים בעור מסביב לפה. כתוצאה מכך ייווצר מראה מבוגר ורגישות באזור הלסת.
    שיטת All-on-4® תעניק לכם מערכת שלמה של שיניים חדשות, כוח לעיסה חיוני ומניעת מראה של לסת נפולה.

מחסור בשיניים גורם לאובדן הדרגתי של נפח העצם בשליש התחתון של הפנים ו"לצניחה" כלפי פנים שגורם למראה מבוגר ורגישות באזור

השתלות שיניים שלבים - תהליך

1. פגישת היכרות, ייעוץ והערכה

בשלב הראשון תיפגשו עם ד"ר רוזן (מומחה בעל וותק וניסיון של 30 שנה) שיבצע בדיקה ואבחון המצב, תקבלו הסבר מלא על תהליך השתלת השיניים, אפשרויות הטיפול המתאימות ביותר עבורכם וישיב על כל השאלות שיש לכם:

  • הכרות והתייעצות עם הרופא
  • אבחון, בדיקה, צילום ct או פנורמי (במידת הצורך)
  • הערכת מצב והתאמת תוכנית טיפול
  • קבלת תשובות לכל השאלות
  • הצעת מחיר


דר רוזן – מומחה בעל שם עולמי בהשתלות ביום אחד

2. אבחון באמצעות מכשור וטכנולוגיה מהמתקדמים בעולם!

בהמשך לצילומי הרנטגן (X Ray) ד"ר רוזן יבצע סריקות וצילום סי.טי בתלת ממד 3D CT עם המכשור החדשני ביותר הקיים בארץ. תוצאות ההדמיה יתקבלו ברמת דיוק וחדות מרביים עם אפשרויות צפייה ב-360 מעלות של כל חלל הפה, השיניים ועצם הלסת.

3. בניית תכנית השתלה מפורטת ליישום מדויק

תוצאות הסריקות והצילומים יאפשרו לתכנן את מהלך ההשתלה ביעילות וקפדנות, עד הפרט האחרון.
ד"ר רוזן נעזר בתוכנה ממוחשבת NobelGuide, המיועדת להתקנת שתלים מונחי מחשב. כך ד"ר רוזן יוכל לתכנן מראש היכן להציב את השתלים ובאיזה זוויות להחדירם בדיוק מירבי עד למילימטר.

4. שיניים יפות ואיכותיות

ד"ר רוזן יתכנן בקפידה את גודל וצורת השיניים החדשות, לפי מבנה קשת השיניים לתאמה מושלמת בזמן נגיסה (כשהלסת העליונה והתחתונה מתחברים) ולהרגשה נוחה לטווח הארוך כך שתוכלו לחזור לתפקוד מלא ולהנות ממראה אסתטי ויפה.

השיניים הקבועות מיוצרות מ"זירקוניה" החומר העמיד ביותר הקיים בפורצלן, תכונה נוספת היא התוצאה האסתטית היוצאת מן הכלל למראה יפה וטבעי ביותר, גם לחניכיים יותאם צבע בהתאמה אישית כל שתוכלו ליהנות מחיוך מושלם

5. תפקוד מלא של השיניים החדשות עוד ביום ההשתלה

ביום הניתוח ד"ר רוזן יבצע הסרה של שאריות השיניים ובמקומם ימוקמו השתלים, לאחר מכן תורכב מערכת שלמה של שיניים זמניות בהתאמה מלאה שיאפשרו לכם תפקוד מלא, מראה אסתטי וטבעי עד שהשתלים יחלימו. כמו כן, תקבלו הדרכה מפורטות לסוגי המזון שתוכלו לאכול וכיצד לשמור על בריאות הפה בתקופת ההחלמה

אנחנו נדאג שתרגישו בנוח בזמן הטיפול

אנו מבינים כי אתם חוששים ורוצים לדעת שאתם בידיים טובות, ד"ר רוזן יסביר לכם על כל הפרוצדורה כך שתוכלו להבין בצורה ברורה מה מצפה לכם ויענה על כל השאלות שלכם שתוכלו להיות רגועים.

אם תרצו ד"ר רוזן יוכל להשתמש בכישורים וביכולות שלו כמהפנט מורשה בכדי לעזור לכם להפיג חרדות דנטליות במהלך הטיפולים ולהתגבר על מחסום הפחד.

הצוות המיומן והמקצועי ידאג שתרגישו בנוח ויעניק לכם יחס אישי לאורך כל התהליך כדי להפוך את הטיפול לחוויה חיובית שבסופו תקבלו את השיניים החדשות שלכם..

יש לך שאלה?

אנחנו כאן לשירותך

נגישות

לקביעת פגישה מלאו את הטופס או התקשרו 04-9920202

יצירת קשר

סרטון הסבר על השתלת שיניים ביום אחד