הגעתון 26, נהריה

סיפורו של אלי סבג

eli-pic

אלי סבג, בן 54, מנהריה, זכה מחדש בחיוך הגדול והמלא אליו התגעגע משך שנים. לאחר 11 שנות המתנה עבר סבג מהפך, בתום יומיים בהם השתילו בפיו שתי מערכות שיניים חדשות, בשיטת All-on-4, "זכיתי לחיים חדשים ולביטחון עצמי מהסוג שהיה חסר לי שנים רבות," אומר סבג, שהצטרף אל עשרות מטופלי המרכז הרב תחומי לרפואת שיניים ואסתטיקת הפה של ד"ר רוזן, העדות של סבג ושל עשרות מטופלים מכל רחבי הארץ חושפות את הסיבה לנהירת מאות מטופלים אל המרכז לרפואת שיניים של ד"ר רוזן בנהריה.

מאת: אוהד שחר:

משך 11 שנה סבלתי מפרוטוזות לא יציבות, מפלטה שרקדה לי בפה וגם משיניים טבעיות שלי, שהיו במצב רעוע בגלל נסיגת חניכיים. רופאי השיניים שבדקו אותי, הציעו תהליכי שיקום שיימשכו שנה וחצי ויותר, כולל השתלות עצם, הרמת סינוסים וחיתוך החניכיים. במעט הטיפולים שביצעתי סבלתי כאבים קשים וחשתי שאין לי את כוחות הנפש להיכנס לתהליכים שהציעו לי, במילים אלו מתאר אלי סבג, בן 54, את התקופה שקדמה להשתלת השיניים שעבר במרכז הרב תחומי לרפואת שיניים ואסתטיקת הפה של ד"ר יורם רוזן. "כל זה השתנה ביום אחד, כשהגעתי לפרזנטציה של ד"ר רוזן", מעיד סבג, "לפתע שמעתי על שיטות השתלה מתקדמות, שבשלב ראשון נשמעו לי כמו מדע בדיוני, התקשיתי להאמין שבעיות שיניים שסבלתי מהן 11 שנה יסתיימו לפתח ביום אחד, אבל החלטתי להרים את הכפפה.

מה שקרה החל מרגע ההחלטה היה מדהים. נכנסתי לתהליך מהיר מול צוות מקצועי ומיומן של המרכז הרב תחומי, הפחד היחיד שעוד ניקר בי היה הכאבים. הייתה לי טראומה מהכאב, אבל אז הגיע מועד ההשתלה וכל החששות נעלמו כלא היו. התהליך אכן נמשך יום אחד בלבד לכל לסת.

נכנסתי בבוקר עם שיניים רוקדות ופרוטוזות מעצבנות ויצאתי אחר הצהריים עם מערכת שיניים מושלמת וקבועה, שהחזירה לי את החיוך תרתי משמע. התכנון של מערכת השיניים החדשה כלל גם הבלטה מסויימת של הלסת התחתונה כך שהשפה התחתונה תבלוט יותר כלפי חוץ ותחזיר לי את המראה הטבעי של פניי, זה שכל כך התגעגעתי אליו משך שנים.

"עדותו המדהימה של אלי סבג ממחישה היטב את המהפך העובר על מטופלי המרכז הרב תחומי לרפואת שיניים ואסתטיקת הפה של ד"ר יורם רוזן ואת הסיבה לנהירה אל המרפאה של ד"ר רוזן מכל רחבי המדינה.

אלי סבג, בעל מספרת סקאלפ ברחוב הרצל בנהריה, גבר נאה וחייכן, חש כמו עשרות מטופלים אחרים, שהמיומנות של ד"ר רוזן ושיטת ההשתלה all-on-4 העניקו לו הזדמנות לחיים נעימים יותר, החזירו לו את הביטחון העצמי ומחקו שנים ארוכות של סבל ותסכול.

"אני יכול לסכם את כל החוויה הזאת במילים בודדות," אומר סבג, "מאז השתלת מערכת השיניים החדשות, אני אדם מאושר וההרגשה שלי פשוט נהדרת." החוויה של אלי סבג היא חלק מהמהפכה דנטאלית שמוביל ד"ר רוזן, בעל 20 שנות נסיון ברפואת שיניים ושיקום הפה, השתלם במרכז העולמי של ד"ר מאלו בליסבון בטכנולוגיות החדשניות all on 4 ו "נובל גייד" (Nobel Guide) והחל לבצע בארץ פרוצדורות מורכות ומרשימות, בעקבות כך נבחר ד"ר רוזן על-ידי הרופא המפורסם בעולם בתחום זה, ד"ר פאולו מאלו, לשמש כ"קליניקה מאלו ישראל".

גם לשמש כמנטור של חברת "נובל ביוקר" העולמית, אשר פתחה את שיטת "נובל גייד".
עיקרן של שתי השיטות שמפעיל ד"ר רוזן: השתלת מערכות שיניים חדשות ביום טיפולים אחד, בסיוע טכנולוגיה מתקדמת, בלי כאבים, ללא נפיחות וללא תפרים. ואולם חשוב מכך: שתי השיטות מאפשרות לצוות המרכז הרב תחומי לתכנן במדוייק גם את מראה הפנים של המטופלת או מטופל במרפאה ולגרום לשיפור ממשי בצורת החיוך שלו, במתיחת העור על עצמות הלחיים ובמפתח הפה שיאפשרו מערכות שיניים חדשות.


שיתוף פעולה מקצועי עם מרפאת מאלו העולמית
withmalosignד"ר יורם רוזן, מנהל "המרכז הרב תחומי לרפואת שיניים ואסתטיקת הפה." הציג לאחרונה לפני ד"ר פאולו מאלו עשרות השתלות שבוצעו במרכז בנהריה, בשיטת All-On-4, אותה פיתח ד"ר מאלו.
בין היתר הוצגו במרכז מאלו בליסבון כמה מההשתלות המורכבות והמסובכות שבוצעו במרכז בנהריה ביום אחד,ללא תפרים.

ד"ר יורם רוזן: "במהלך הדיונים המקצועיים בליסבון קיבלתי חיזוקים נוספים לחשיבות הבשורה של שיטות ההשתלה המתקדמות שפיתח ד"ר מאלו. אלפי אנשים מכל רחבי העולם נוהרים למרכזי מאלו במדינות רבות וזוכים לחיים חדשים ולאיכות חיים אחרת בזכות השיטות הללו. חשתי גאווה לאומית ואישית כשראיתי את שם המרכז הרב תחומי שבניהולי, מתנוסס על קיר הכניסה למתחם המרכז העולמי של מאלו בלב העיר ליסבון. הניסיון המצטבר בישראל וההשתלות שבצעתי זכו במהלך המפגש להערכה רבה מפיו של ד"ר מאלו ושל הצוות המקצועי לצידו.

 

יש לך שאלה?

אנחנו כאן לשירותך

נגישות

לקביעת פגישה מלאו את הטופס או התקשרו 04-9920202

יצירת קשר

סרטון הסבר על השתלת שיניים ביום אחד