הגעתון 26, נהריה

הושק מכשיר הדמייה חדיש בתלת מימד CT, לרווחת המטופלים ולשיפור הטיפול

המרכז הרב תחומי לרפואת שיניים ולאסתטיקת הפה בניהולו של ד"ר יורם רוזן השיק לאחרונה מכשיר הדמייה מתקדם בתלת מימד (CT). המכשיר החדש מתוצרת GENDEX (GX cb-500), מהווה מהפכה של ממש בשגרת העבודה של המרכז הרב תחומי, שכן הוא מעניק לצוות הרפואי של המרכז אפשרות לאבחונים מהירים מאוד ומדוייקים מאוד, המאפשרים קבלת החלטות רפואית בזמן אמת.

המכשיר החדש מעניק למרכז הרב תחומי יתרונות משמעותיים על פני מרכזים אחרים ומהווה יתרון הן בתחום הרפואי והן בתחום הנוחיות והחיסכון בזמן למטופלים.

יצויין, כי הסריקה התלת מימדית שמבצע GXCB קלה לביצוע. תנוחת הישיבה של המטופל מבטיחה צילום ללא תזוזה. כתוצאה מכך, רמת דיוק גבוהה ואחוזי ההצלחה גבוהים.

ד"ר יורם רוזן: "בעידן שבו מתבצעות השתלות שיניים מורכבות ומהירות, יש חשיבות עליונה להימצאותו של מכשיר CT זמין. יש בכך גם הקלה מאוד משמעותית על המטופלים שלנו וזירוז הליכי הבדיקה טרם ההשתלה וגם תרומה משמעותית לאיכות, לדיוק ולביטחון של הצוות הרפואי, בכל הנוגע לאבחון ולקבלת החלטות רפואיות ביחס למטופלים. חשוב לציין שאנחנו מהמרפאות הראשונות והבודדות בארץ שמחזיקות מכשור מתקדם כזה, עובדה זו מצביעה יחד עם טכניקות ומכשירים מתקדמים אחרים על אופיה של המרפאה ששואפת לקדמה ולהיות תמיד מובילה בתחום רפואת השיניים המתקדמת."

יש לך שאלה?

אנחנו כאן לשירותך

נגישות

לקביעת פגישה מלאו את הטופס או התקשרו 04-9920202

יצירת קשר

סרטון הסבר על השתלת שיניים ביום אחד